Slide 1

Προνομιακή τιμή μέχρι 31/03/2021

Υπηρεσία Έκδοσης Ηλεκτρονικών Παραστατικών & διαβίβασης στην εφαρμογή myDATA της ΑΑΔΕ.

omega logic
Slide 2

Προνομιακή τιμή έως 31/03/2021

Από 01/01/2021, έχει ξεκινήσει η ηλεκτρονική έκδοση τιμολογίων και παραστατικών εσόδων που εκδίδουν όλες οι επιχειρήσεις. Αυτό θα γίνει υποχρεωτικό από 1/4/2021 για όλες τις επιχειρήσεις που υπάγονται στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα.

Slide 3

Προνομιακή τιμή έως 31/03/2021

Η εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης της Omega Systems είναι ιδιαίτερα απλή στη χρήση, στην καλύτερη τιμή της αγοράς και, το σημαντικότερο, παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ η υποστήριξη, εκμάθηση και όλες οι αναβαθμίσεις της!

previous arrow
next arrow
ΑΑΔΕ

Omega Logic

Slide 1

Από την 1η Οκτωβρίου 2020 ξεκίνησε δυνητικά η ηλεκτρονική διαβίβαση των παραστατικών εσόδων που εκδίδουν όλες οι επιχειρήσεις από την ημερομηνία αυτή και έπειτα, καθώς και των χαρακτηρισμών τους. Η δυνατότητα αυτή, αφορά και τη διαβίβαση των στοιχείων λιανικής. Από την 1η Ιανουαρίου 2021, η δυνατότητα αυτή θα γίνει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ για όλες τις επιχειρήσεις που υπάγονται στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα.

Οι εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης Omega Logic, έχει σκοπό να διευκολύνει τον επαγγελματία να εκδίδει τα παραστατικά του εύκολα, γρήγορα και χωρίς λάθη. Επίσης, η πλατφόρμα επιτρέπει την καταχώρηση αγορών, εξόδων και πληρωμών από και προς την επιχείρηση. Τα δεδομένα αυτά, ανάλογα με τις δυνατότητες του  λογισμικού, μπορούν να μετατραπούν σε χρήσιμες πληροφορίες όσον αφορά τη ρευστότητα και τα κέρδη ανά πάσα στιγμή που είναι πολύτιμες για την πορεία της επιχείρησης.

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση προσφέρει πολλά οφέλη σε σχέση με την παραδοσιακή, χειρόγραφη τιμολόγηση.
Αρχικά, οι επαγγελματίες που επιλέγουν την ηλεκτρονική τιμολόγηση έχουν στη διάθεσή τους πληθώρα επιλογών ως προς την εμφάνιση των εγγράφων τους. Τα περισσότερα προγράμματα είναι παραμετροποιήσιμα και προσαρμόζονται στις ανάγκες και την αισθητική του χρήστη ο οποίος μπορεί να προσθέσει το logo της εταιρείας, την σφραγίδα αλλά και διάφορες απαραίτητες πληροφορίες για τις συναλλαγές με πελάτες.
Με αυτόν τον τρόπο, ξενοιάζει από επαναλαμβανόμενες κινήσεις και προχειρογραμμένα έγγραφα που του κοστίζουν σε χρόνο και χρήμα.

Από την 1η Οκτωβρίου 2020 ξεκίνησε δυνητικά η ηλεκτρονική διαβίβαση των παραστατικών εσόδων που εκδίδουν όλες οι επιχειρήσεις από την ημερομηνία αυτή και έπειτα, καθώς και των χαρακτηρισμών τους. Η δυνατότητα αυτή, αφορά και τη διαβίβαση των στοιχείων λιανικής. Από την 1η Ιανουαρίου 2021, η δυνατότητα αυτή θα γίνει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ για όλες τις επιχειρήσεις που υπάγονται στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα.

Οι εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης Omega Logic, έχει σκοπό να διευκολύνει τον επαγγελματία να εκδίδει τα παραστατικά του εύκολα, γρήγορα και χωρίς λάθη. Επίσης, η πλατφόρμα επιτρέπει την καταχώρηση αγορών, εξόδων και πληρωμών από και προς την επιχείρηση. Τα δεδομένα αυτά, ανάλογα με τις δυνατότητες του  λογισμικού, μπορούν να μετατραπούν σε χρήσιμες πληροφορίες όσον αφορά τη ρευστότητα και τα κέρδη ανά πάσα στιγμή που είναι πολύτιμες για την πορεία της επιχείρησης.

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση προσφέρει πολλά οφέλη σε σχέση με την παραδοσιακή, χειρόγραφη τιμολόγηση.
Αρχικά, οι επαγγελματίες που επιλέγουν την ηλεκτρονική τιμολόγηση έχουν στη διάθεσή τους πληθώρα επιλογών ως προς την εμφάνιση των εγγράφων τους. Τα περισσότερα προγράμματα είναι παραμετροποιήσιμα και προσαρμόζονται στις ανάγκες και την αισθητική του χρήστη ο οποίος μπορεί να προσθέσει το logo της εταιρείας, την σφραγίδα αλλά και διάφορες απαραίτητες πληροφορίες για τις συναλλαγές με πελάτες.
Με αυτόν τον τρόπο, ξενοιάζει από επαναλαμβανόμενες κινήσεις και προχειρογραμμένα έγγραφα που του κοστίζουν σε χρόνο και χρήμα.

Από την 1η Οκτωβρίου 2020 ξεκίνησε δυνητικά η ηλεκτρονική διαβίβαση των παραστατικών εσόδων που εκδίδουν όλες οι επιχειρήσεις από την ημερομηνία αυτή και έπειτα, καθώς και των χαρακτηρισμών τους. Η δυνατότητα αυτή, αφορά και τη διαβίβαση των στοιχείων λιανικής. Από την 1η Ιανουαρίου 2021, η δυνατότητα αυτή θα γίνει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ για όλες τις επιχειρήσεις που υπάγονται στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα.

Οι εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης Omega Logic, έχει σκοπό να διευκολύνει τον επαγγελματία να εκδίδει τα παραστατικά του εύκολα, γρήγορα και χωρίς λάθη. Επίσης, η πλατφόρμα επιτρέπει την καταχώρηση αγορών, εξόδων και πληρωμών από και προς την επιχείρηση. Τα δεδομένα αυτά, ανάλογα με τις δυνατότητες του  λογισμικού, μπορούν να μετατραπούν σε χρήσιμες πληροφορίες όσον αφορά τη ρευστότητα και τα κέρδη ανά πάσα στιγμή που είναι πολύτιμες για την πορεία της επιχείρησης.

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση προσφέρει πολλά οφέλη σε σχέση με την παραδοσιακή, χειρόγραφη τιμολόγηση.
Αρχικά, οι επαγγελματίες που επιλέγουν την ηλεκτρονική τιμολόγηση έχουν στη διάθεσή τους πληθώρα επιλογών ως προς την εμφάνιση των εγγράφων τους. Τα περισσότερα προγράμματα είναι παραμετροποιήσιμα και προσαρμόζονται στις ανάγκες και την αισθητική του χρήστη ο οποίος μπορεί να προσθέσει το logo της εταιρείας, την σφραγίδα αλλά και διάφορες απαραίτητες πληροφορίες για τις συναλλαγές με πελάτες.
Με αυτόν τον τρόπο, ξενοιάζει από επαναλαμβανόμενες κινήσεις και προχειρογραμμένα έγγραφα που του κοστίζουν σε χρόνο και χρήμα.

Συχνές ερωτήσεις

  1. Πως θα μάθω να το χρησιμοποιώ;                                                                                                                                                                                Μετά την τιμολόγηση και την αγορά της εφαρμογής η Omega Systems θα σας παρέχει εκπαίδευση και υποστήριξη κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας για το χειρισμό της εφαρμογής.
  2. Πόσο εύκολο είναι να ξεκινήσω;
    Το Logic είναι πολύ εύκολο στην χρήση. Μέσα σε λίγα μόνο λεπτά από την εγγραφή σας, θα στείλετε το πρώτο σας τιμολόγιο!
  3. Είναι τα δεδομένα μου ασφαλή;
    Η ασφάλεια των δεδομένων σας είναι η νούμερο ένα προτεραιότητά μας.
  4. Χρειάζεται εγκατάσταση στον υπολογιστή μου;
    Όχι. H εφαρμογή λειτουργεί εξ’ολοκλήρου στο cloud, και αυτό σας δίνει πρόσβαση online, από οποιαδήποτε συσκευή.
  5. Πόσους χρήστες μπόρω να έχω;
    Μπορείτε να έχετε όσους χρήστες θέλετε ανά ΑΦΜ, χωρίς κρυφές χρεώσεις.
  6. Μπορώ να έχω πολλές εταιρείες στον ίδιο λογαριασμό;
    Μπορείτε να έχετε όσες εταιρείες θέλετε, κάτω από έναν λογαριασμό αγοράζοντας την επαγγελματική άδεια της εφαρμογής ! Επιλέξτε το ιδανικό πλάνο για την κάθε μία και αλλάξτε τον τρόπο που δουλεύετε! Είτε μεταπωλήστε της, είτε ανοίξτε παραπάνω από ένα ΑΦΜ ανά χρήση.