Επικοινωνήστε μαζί μας







Δ. Γούναρη 9-11 Τκ: 26222

info@omegasystems.gr

Τηλ. 2612 615231

Menu_cancel

Ψηφιακή Υπογραφή

Μέχρι πρόσφατα η γνησιότητα & νομιμότητα ενός εγγράφου ισοδυναμούσε ανέκαθεν με την υπογραφή ή την σφραγίδα που έφερε. Τώρα και σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή και Ελληνική νομοθεσία τα ηλεκτρονικά έγγραφα κάθε είδους έχουν εξομοιωθεί και τείνουν να αντικαταστήσουν τα φυσικά έντυπα έγγραφα. Για να επιτευχθεί αυτό απαιτείται αντίστοιχα η υπογραφή του συντάκτη, καθώς και η σφραγίδα του εκδότη αντίστοιχα, να είναι “άυλα” δηλαδή ψηφιακά.

Η ψηφιακή υπογραφή αντικαθιστά την επικύρωση των υπεύθυνων δηλώσεων ή άλλων εγγράφων και αιτήσεων μέσω ΚΕΠ ή μιας άλλης δημόσιας αρχής. Στις περιπτώσεις επομένως ψηφιακών εγγράφων, που απαιτείται να έχουν νομοθετική ισχύ αντίστοιχη των έντυπων εγγράφων, απαιτείται η χρήση της ψηφιακής υπογραφής. Η εισαγωγή της ψηφιακής υπογραφής του κατόχου του ψηφιακού εγγράφου είναι απαραίτητη. Διασφαλίζει την νομιμότητα και αποτελεί απόδειξη της ιδιοκτησίας και της ακεραιότητας του εγγράφου σε μία συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Αυτό επιτυγχάνεται με την χρήση Ψηφιακών Πιστοποιητικών.

Η Omega Systems , κατέχει χρόνια εμπειρία, τεχνογνωσία και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό εξειδικευμένο στην εγκατάσταση ψηφιακής υπογραφής. Παρέχει υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες και απαιτήσεις κάθε επιχείρησης ή φορέα με τον οποίο αναπτύσσει συνεργασία. Βασικός στόχος είναι η ολιστική προσέγγιση των αναγκών του κάθε πελάτη. Σκοπός μας, η παροχή ολοκληρωμένων πακέτων υπηρεσιών τα οποία θα ικανοποιούν ακόμα και τις μεγαλύτερες απαιτήσεις των πελατών μας.

Αίτηση Προμήθειας

Για την αίτηση/παραγγελία/έκδοση/παραλαβή ενός Αναγνωρισμένου Ψηφιακού Πιστοποιητικού Απομακρυσμένης Ψηφιακής Υπογραφής , κατά κανόνα ακολουθείται η παρακάτω διαδικασία. Για μεγάλους οργανισμούς με πολλούς χρήστες μπορεί να προσαρμοσθεί στις ιδιαίτερες ανάγκες του οργανισμού. Η διαδικασία αυτή επιβάλλεται από το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο της Ελλάδος και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για την ταυτοποίηση των κατόχων Αναγνωρισμένων Ψηφιακών Πιστοποιητικών.

Τα βήματα είναι τα παρακάτω:

  1. Υποβολή της Αίτησης/Παραγγελίας Ηλεκτρονικά (από την ιστοσελίδα) ή με Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (αφού κατεβάσετε τη αίτηση και την συμπληρώσετε) ή με άλλο πρόσφορο τρόπο.
  2. Εξόφληση της πληρωμής, σημειώνοντας ότι το κόστος κάθε ενός πιστοποιητικού εξαρτάται από το πλήθος (πχ μεγάλοι οργανισμοί με πολλούς χρήστες) και τη διάρκειά του (1 έως 3 έτη).
  3. Για την έκδοση των πιστοποιητικών απαιτείται να γίνεται η ταυτοποίηση του προσώπου (επιβεβαίωσης της γνησιότητας των στοιχείων) κατόχου των πιστοποιητικών.Μπορεί επίσης να γίνει και με νόμιμη εξουσιοδότηση. Τότε ο αιτών τα πιστοποιητικά (συνδρομητής στην σχετική ορολογία) ή ο εξουσιοδοτημένος/η, θα πρέπει να έχει μαζί και να υποβάλλει:
    • Επικυρωμένο αντίγραφο εγγράφου ταυτοποίησης (Αστυνομική ή Στρατιωτική ταυτότητα, Διαβατήριο κλπ.) του αιτούντος (και του τυχόν εξουσιοδοτημένου, που θα πρέπει να έχει συμπληρώσει και επικυρώσει την εξουσιοδότηση παραλαβής).
    • Συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη την Αίτηση / Εντολή Αγοράς με γνήσιο της υπογραφής.
    • Υπογεγραμμένο το Συμφωνητικό με τους Όρους Σύμβασης Συνδρομητή (σε κάθε σελίδα).

Αφού ολοκληρωθούν και επιβεβαιωθούν με επιτυχία οι παραπάνω διαδικασίες, ενεργοποιούνται τα Αναγνωρισμένα Πιστοποιητικά και αποστέλλεται με SMS ο κωδικός πρόσβασης PIN καθώς και σύνδεσμο (link) για την εγκατάσταση των οδηγών συσκευής. Σημειώνεται ότι για Απομακρυσμένη Υπογραφή (Remote Signing) τα ιδιωτικά κλειδιά αποθηκεύονται σε HSM (Hardware Security Module) που ενεργεί ως ΠΥΕ (Πάροχος Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης). Τα HSM είναι συσκευές ασφαλούς φύλαξης Πιστοποιητικών και στα πιστοποιητικά αυτά στο HSM, πρόσβαση έχουν μόνο οι χρήστες τους απομακρυσμένα, με ασφαλή τρόπο μέσω τεχνικών αυθεντικοποίησης δύο επιπέδων (π.χ. διαπιστευτήρια όνομα χρήστη – κωδικό και κωδικό μιας χρήσης σε έξυπνο τηλέφωνο).

Η διαδικασία έκδοσης Αναγνωρισμένων Πιστοποιητικών διαρκεί 2-3 ημέρες εφόσον τα δικαιολογητικά κτλ σταλούν συστημένα (Courier) ή εντός μισής ώρας στην εταιρεία μας.

ADDY application Remote Application

Σύμβαση Συνδρομητή

Όροι και κανονισμοί

Το επισυναπτόμενο έγγραφο (στο εξής Σύμβαση Συνδρομητή) για την απόκτηση ηλεκτρονικής υπογραφής/σφραγίδας, η οποία εκδίδεται από την Αρχή Πιστοποίησης (ΑΠ ή Trust Center), ορίζει τους όρους και τους κανόνες, οι οποίοι διέπουν την παροχή υπηρεσιών πιστοποίησης για Αναγνωρισμένα Πιστοποιητικά (ΑΠ ή QC Qualified Certificates), σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή και την Ελληνική νομοθεσία.

Περαιτέρω, το επισυναπτόμενο έγγραφο καθορίζει τους όρους και τους κανόνες, οι οποίοι διέπουν την έκδοση του πιστοποιητικού αναγνωρισμένης ψηφιακής υπογραφής/σφραγίδας, το οποίο θα αναφέρεται ως «Πιστοποιητικό υπογραφής», το οποίον συμπληρώνει και συμφωνεί με την αντίστοιχη Πολιτική Πιστοποιητικών (ΠΠ ή CP Certificate Policy) σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή και την Ελληνική νομοθεσία.

Σύμβαση Συνδρομητή